pondělí 9. února 2015

Začátek roku...

Začal druhý měsíc roku 2015 a já si čím dál tím víc uvědomuji, jak ten čas utíká. Ani nevím, jak rychle utekl leden a také jsem si uvědomila, že jsem si dlouho nenapsala nic do svého blogového, ale ani normálního blogu :( Nějak se toho dělo hrozně moc.
5.1. jsem nastoupila na brigádu; pouze na brigádu, protože se hlásím v Praze na vyšší školu (a prosím, všichni se modlete, ať mi to vyjde!) Každopádně trávím v práci hrozně moc času a pokud nejsem v práci, absolutně nejsem schopná sedět a koukat do notebooku. Jsem tam téměř každý den a upřímně říkám, že mě to baví :) Baví mě ta práce, učím se něco nového a mám skvělé lidi kolem sebe. Mám kolegy, se kterými jsem si padla do noty ihned a čas v práci mi utíká tak, že nestíhám pomalu ani mrknout. Ráno přijdu a aniž bych se nadála, je odpoledne a já jdu zase domů. To jen tak krátce k mé práci.
K tomu všemu jsem byla na devět dní v Německu. Ano! Zpět v mém milovaném Hannoveru s mou rodinkou a mými dětmi. Strašně jsem si to tam užívala. Bylo to bezkonkurenční a úžasné. Měli jsme každý den něco a já trávila co nejvíce času s dětmi; především s Johannou a Simonem :) Je strašné, jak rychle malá Johanna vyrostla. Teď už mluví a běhá jako čert. Ale ten pocit, když jsem je měla na klíně, objímala je nebo se s nimi mazlila? Přála bych takový pocit všem, protože je k nezaplacení. Jeden z nejkrásnějších okamžiků, když jsem si vzala Johannu poprvé po té době do náručí a ona mě hladila po obličeji. Achjo, tolik mi schází. VŠICHNI. Ale užívala jsem si to a hned bych se sebrala a jela zpátky za nimi! :)
S příchodem února jsem znovu neustále v práci a přesto mám pocit, že mám spousty plánu a pak není čas na nic jiného. Neviděla jsem se tak dlouho s Tinkou, že bych z toho brečela (a doufám, že se už konečně uvidíme). Nejsem schopná se domluvit s Bárou na tom, že se sejdeme, přestože bydlí 10 minut ode mě a s Lenou se domlouvám téměř ob týden a pokaždé se to nějak pokazí. Špatný čas. Teď mě 12.2. čeká koncert Eda Sheerana s Janičkou, na který se nemůžu dočkat (!). Doufám, že to bude tak epické, jak jen je možné :))
Na závěr vám přidám pár fotek za leden, které jsem pořídila a snad jste měli začátek roku stejně tak pěkný, jako já :-*
Děkuji za neskutečnou návštěvnost mého blogu. Děláte mi radost :)








2 komentáře:

  1. Přiznám se, že mě asi po stopadesáti stránkách přestal druhý díl Odstínů bavit, ale jelikož píšeš, že se tam "i něco děje" tak ho dočtu :) Už po prvních řádcích jsem věděla, že je to celé přitažené za vlasy, ale právě proto je to skvělá oddechovka. Dělám administrativního pracovníka a změnilo se tady vedení, takže je to teď.. ne podle mých představ, ale snažím se to neřešit. Jsem ráda, že vůbec nějakou práci mám, ještě k tomu za dobré penízky a kousek ode mě :) Ten čas utíká neskutečně rychle.. přála bych si, aby se o víkendech trošku zbrzdil, nebo alespoň aby měl víkend jednou tolik hodin :) Chci už jaro.. u nás dneska celý den sněží, doufám, že vůbec odjedu z práce domů, protože můj Kámoš už skoro ani nejde vidět :D Budu ti moc držet palce se školou a Eda si užij! :) Být z Prahy, tak na něj jdu taky! A děkuji za komentář u mě na blogu ♥ :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky až se mi sbíhají sliny... Musím říct, že když začal únor tak jsem se nad tím musela pozastavit, že je to strašný. Vlastně pro mě mžik nového roku a už je únor.

    Nicole

    OdpovědětVymazat