pondělí 16. února 2015

New in: #accessories

Kudy chodím, napadají mě nápady na články, ale kdykoli se posadím k notebooku (a že to není zrovna příliš často), jako kdybych měla v hlavě černou díru. Tím, že chodím do práce téměř každý den, kde sedím u počítače 6-8 hodin, nemám pak nejmenší náladu usedat před notebook a dělat články, což mě tak trošku mrzí :( Víkendy se pak snažím co nejvíce relaxovat a dopřávat si třeba klidné čtení knihy v posteli, kde mě nic nevyrušuje :)
Tentokrát jsem si připravila článek o čtyřech věcech; novinkách, které jsem si pořídila. Opravdu jsem hrozný doplňkofil, takže pokud zrovna kráčím vedle výlohy s doplňky, mám co dělat abych nenarážela do lidí a přestala se dívat do výlohy, protože by mohlo klidně dojít k úrazu :)) A tak jsem neodolala a koupila si nějaké věci na internetu (abych se obhájila - říkala jsem Tince, ať mi zakáže koupit si to, ale ona mě v tom ještě popostrčila, takže veškerou vinu svaluji na ní! :D). Jsem do těch doplňků zamilovaná a nevyměnila bych je ani za nic. Jsou pastvou pro moje oči.
1. Zlaté hodinky - toužila jsem po nich už delší dobu a od ségry jsem místo zlatých dostala loni k Vánocům stříbrné, které tedy také miluji, ale mám málo stříbrných doplňků, takže je nenosím tak často :( A když jsem narazila na tyhle zlaté na vinted.cz, absolutně jsem se do nich zamilovala a věděla jsem, že je musím mít. Přišly mi rychle a dají se zkrátit, což je plus. Jsou příjemné, vypadají na ruce perfektně a můžu je nosit téměř ke všemu :) Stály mě krásných 250Kč

2. Ear cuff naušnice - no kdo by se do ní nezamiloval? Je naprosto dokonalá a já jí propadla ihned, při prvním pohledu. Na uchu vypadá krásně a láká pohledy všech ostatních; což zrovna ráda nemám, ale když vám jí pochválí v práci i kluci, tak vás to potěší. Je masivní a vydržím jí mít na uchu tak 4 hodiny, než si jí na chvilku musím sundat; což je bohužel nevýhoda klipsových náušnic :) Za tuhle krásku jsem dala nějakých 50Kč

3. Jedny z nejtěžších náušnic, které u mě najdete a přitom vypadají na uších skvěle. Asi si budu muset chvilku zvykat na to, že mi tahají ucho, ale to podle mého člověk po chvilce přestane vnímat. Strašně mě baví kombinace kamenů a zlata a už jsem si vyhlídla náhrdelník, se kterým je budu kombinovat. I když si myslím, že postačí možná pouze náušnice díky jejich masivnosti :) Přibližně 75Kč

4. A poslední krásky jsou pro mě tak trošku vintage. Já nevím proč, ale kdykoli vidím styl takových šperků, evokuje to ve mě úplně jinou dobu a jsem do těchto druhů doplňků absolutně zamilovaná :) Tyhle náušnice jsou naopak lehké a myslím, že k nějakému svetříku a vyčesaným vlasům vypadají zatraceně dobře a cenově na tom byly stejně jako ty třetí :)

Tak doufám, že se Vám článek líbil a já jdu plánovat v hlavě další :) 

6 komentářů:

  1. Všechny náušnice jsou nádherný a ty hodinky taky :) To budeš kočka
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné šperky! Nejvíce se mi líbí ty poslední náušnice! Já jsem taky šílený doplňkofil :D

    OdpovědětVymazat
  3. krasne nausnice! taky ted hledame nejaky ear cuff :D

    PS: zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. velmi pekné kúsky :) hodinky su uzasne

    OdpovědětVymazat