pondělí 14. dubna 2014

April - be good to me!

Duben utíká stejně tak rychle, jako předešlé měsíce a já jsem raději, než kdy jindy :) Lena je už téměř měsíc v Německu jako Au-Pair a konečně se nám poštěstí a my se na jeho konci uvidíme. Stráví v Hannoveru tři noci a já se už nemůžu dočkat, jelikož společně máme několik plánů, které za tu dobu, co tu jsem, potřebuji! ^^ V podstatě jsem vše vymyslela a leč jsem to chtěla udržet do poslední chvíle v tajnosti, nějak mi to nešlo a pokaždé jsem jí napsala nebo řekla, co plánuji dělat!^^

19. jedeme koupit slepice - ano! Opravdu budeme mít na dvorku slepice. Dospělo to do takového stádia, že nám pod domečkem pro děti stojí kurník :D Do poslední chvíle jsem doufala, že svá slova nebude Jennifer myslet tak vážně, ale ona opravdu ano! :D

Tento článek jsem chtěla ale udělat inspirativní - aneb. jak si plánuji užívat zbylé dubnové dny, které doufám nebudou v nadcházejících dnech tolik aprílové, jako do dnes! :))



já a Leňour :D 










1 komentář:

  1. My máme slepice celý život, ale jen čtyři a od té doby, co mě jedna z nich klovla do nohy z nich mám strach :D Tvé plány vypadají báječně! S Lenou si to moc užijte, doufám, že nám potom poreferuješ :) Mimochodem, když vidím tu animaci Wadea se Zoe, tolik mi chybí, stejně jako tobě! Já jsem teď u třetí série asi 10 dílu a.. pořád doufám, že ty dva ještě dají dohromady, třeba v těch nových dílech :)

    OdpovědětVymazat