sobota 12. dubna 2014

11 Monate - April in Hannover :)

Minulý týden utekl nečekaně rychle. Možná to bylo i tím, že jsem v pondělí měla prakticky volné, a trávila jsem den ve městě. Potřebovala jsem nové džíny, které jsem pořídila a také boty (které byly o číslo větší, ale žádný stres - má ségra je ihned prodala! :-*). Jennifer byla totiž vyzvedávat s Jonasem a Johannou auto u rodičů a zbytek byl u babičky a dědy u nás ve vesnici. Den jsem tedy využila po svém. Což mi připomíná fakt, že mi Jonas řekl, že mé tričko s krajkou vepředu vypadá, jako prostírání na stůl :D Ty děti jsou někdy až moc upřímní :D Nevím, zda-li jsem se o tom na blogu již zmiňovala, ale konečně se dostanu k tomu, udělat si řidičský průkaz. Nikoli v ČR, ale v Německu O:) Dopracovala jsem se k tomu rozhodnutí za pomocí mamky (které se omlouvám za můj půlhodinový telefonát v jednu hodinu v noci!!!). Zaplatím za to opravu velké peníze, ale budu to mít beze stresu. V klidu se budu moci učit, dvakrát třikrát jít na přednášku tady ve městě a pak složit zkoušku. Snad to všechno vyjde. Každopádně - má GastFamilie koupila 'nové' auto, a to zcela pro mé potřeby. Rozhodli se, že potřebují, abych mohla jezdit s dětmi na kroužky a pořídila pro mě Volkswagen Golf 5. Musím říct, že jsem z toho auta naprosto unešená a nemůžu se dočkat, až poprvé pojedu trénovat řízení s Oliverem na parkoviště ♥ 

Pro dělání autoškoly v Německu potřebuju téměř jiné věci, než v ČR. Nemusím pro posouzení mého zraku k lékaři, stačí zajít jen do optiky, kde mi zadarmo změří zrak a já ono potvrzení donesu poté do autoškoly. Také ale potřebuji mít za sebou kurz první pomoci. Ten jsem absolvovala v pátek. Seděla jsem 6,5 hodiny na přednášce o první pomoci a musím říct, že jsem měla co dělat, abych od sedmi do devíti večer vydržela při smyslech, stejně jako ostatní :) Bylo to nudné, unavující a trapné, ale jsem ráda, že jsem mohla vypadnout jeden den mezi jiné lidi. Bavila jsem se tam trošku s jednou holkou, o pár let mladší než já a chválila mou němčinu! Vždycky mě takový lidi umí potěšit :D Jediné, co si asi z toho kurzu pamatuji je, jak zachránit motorkáře, který měl nehodu, jak pomoci člověku, který nemůže dýchat, že musím být neustále psychickou podporou a křičela jsem včera tolikrát: "Hilfe!" že to nikdy nezapomenu :D

Nadcházející týden bude opět o něco volnější. Měla bych mít úterý a středu volnou, vzhledem k tomu, že Jennifer bere všechny děti ke svým rodičům. Plánovala jsem se ve středu vyspat, ale zjistila jsem, že přijede uklízečka, takže budu muset přesto vstát :( 23.5. jedu na téměř tři týdny domů a už se nemůžu dočkat, až obejmu ségru a mamku, téměř po půl roce A těším se na Londýn, kde strávím několik dní s Tinkou :) Každopádně mě čeká 24.4. příjezd Leny do Hannoveru na 4 dny a doufám, že si to společně užijeme :) A nesmím zapomenout - 21.4. hledají děti vajíčka od zajíčka a už se na to těším

Ukončím pomalu článek nějakými fotkami, jako vždy a doufám, že se máte všichni famfárově, jako já. Jen mi vadí to aprílové počasí. Nevím přesně, jak je to v ČR, ale my tu skutečně máme jakéhosi Apríla, který si zahrává s počasím :-/
Naprosto HIT mých dní ♥ Jsem do té písně i klipu naprosto zamilovaná!!! Mateo to zabil! ♥



typické odpoledne u nás doma: koláč / sušenky + káva / čaj s mlékem :))

Jonas mi donesl kytku, kterou natrhal v parku, protože jsem prý ta nejlepší au-pair na světě :))

NationalSiblingsDay ♥♥♥

nejlepší tričko


Žádné komentáře:

Okomentovat