středa 16. dubna 2014

My childhood. My generation. My life.

Jsem Potterhead.
Jsem Harry Potter generace.
Uběhlo několik let od chvíle, kdy mi mamka koupila první díl Harryho Pottera. Vlastně jsem jako první dostala knihu a vůbec nevím, proč jsem jí chtěla. Neuměla jsem pořádně číst a tu knihu jsem dočetla po dvou letech. Od prvního okamžiku jsem tomu příběhu propadla, neměla jsem však tušení, že i v (téměř) 21 letech budu tolik závislá na tomto příběhů :)

Vzpomínám si, jak jsem mamku nutila jít se mnou v den, kdy se dostaly knihy 4 dílu na pulty do hračkářství, kde prodávaly i knihy. Knihy ještě neměly ani vyložené, ale paní prodavačka řekla, že když nakoupíme v potravinách a půjdeme domů, tu knihu nám prodá. A taky se tak stalo. Mamka za tu knihu dala 400Kč a já jsem začala okamžitě doma číst. To samé se stalo i s 5tým dílem a já to mám v paměti, jakoby to bylo před pár dny :)
Měla jsem období, kdy jsem upřednostňovala filmy a pořád si troufám říci, že některé věci se mi ve filmu líbí více, přesto ale vím, že knihy s tímto příběhem jsou ty nejlepší Miluji každou část, každý díl a každou kapitolu. Řekla bych, že jsem tím vysloveně posedlá. Každý rok doufám, že se někdo umoudří a já najdu ve schránce obálku, ve které mě budou do Bradavic přijímat. Každý rok doufám, že mou mamku nebo ségru napadne, dát mi k narozeninám nebo k Vánocům něco, co je ve spojitosti s Harrym. Znamená pro mě ten příběh tolik, že bych o tom dokázala napsat článek na několik stránek. Je to příběh mé generace. Mého dětství. Mého dospívání. Mého . Probrečela jsem u těchto knih tolik slz, vypotřebovala jsem tolik kapesníčků a zapamatovala jsem si toho tolik, že bych z toho klidně mohla skládat zkoušku dospělosti

Nemůžu ještě teď uvěřit, že za několik týdnů budu ve Warner Bros studiu, kde jsou všechny ty věci, které byly použity v Harry Potterovi. Myslím, že až tam vejdu, zatočí se semnou celý svět a já budu v ráji. Je to jako všechno, po čem toužím několik let. Alespoň na jeden den se stát součástí toho úžasného světa, který mě bere do jiných vod, pryč od naprosto zoufalé reality a já jsem ráda, že to tak stále je A nezáleží na tom, jestli mi je 11, 21 nebo 41.

Děkuji J.K., že něco takového vytvořila a že je to nestárnoucí příběh. Nejspíš budu stejně jako Alan v osmdesáti sedět v křesle a neustále ten příběh číst dokola a dokola...

... až ochutnám máslový ležák


... nejsrdcovější záležitost!
















Žádné komentáře:

Okomentovat