sobota 9. listopadu 2013

5. Monate



Doufala jsem, že článek o mém pátém měsíci v Německu uveřejním včas, vracím se však k němu přesně po týdnů a když se dívám na datum, jdou mi oči šejdrem. Opravdu nestíhám dny, které tu ubíhají neskutečnou rychlostí a děsí mě fakt, že již příští týden je za námi půlka měsíce listopad O_o Co na tom vidím pozitivního je, že už to bude jen měsíc a já budu domů, budu mít dovolenou a odpočinek od dětí! :) Poslední dny jsou hektické a já jsem se zařekla, že skutečně žádné děti mít nechci! Johanně rostou zuby, což je naprostá tragédie. Jestli jsem šílela z těch prvních, co jsem tu byla, tak teď šílím trojnásob. Je mi jí líto, ale zároveň mě naprosto deprimuje poslouchat od sedmi rána do sedmi večera neustávající pláč, křik a její nepříjemnou náladu, kdy není schopná si ani hrát a je těžké jí zabavit. A když se to podaří, není možné na ní zkoušet promluvit nebo si s ní nedejbože hrát, protože to začne znovu všechno od znova! O_o
Řijnový měsíc byl plný překvapení, radosti, zoufalství a nespánku. Mám pocit, že jsem se takhle nenevyspala snad ani při učení na maturitu! :-/

Každopádně říjen přinesl positivní věci a to v tom, že Johanna pronesla první slůvka "Mama", "Papa" (teď s klidem jen prozradím, že další slovo, které jsem jí naučila je KOKON :D :D a dnes řekla "Baby"). Také udělala svoje první krůčky, ke mě a já z toho měla radost jako blázen <3 Je to vážně krásný a kor, když z toho má to dítě větší radost, než vy. Teď se snaží pouštět sama okrajů a když stojí, má zvednutý ruce do vzduchu a směje se jak šílená. TO je jediné, co jí dělá v tomhle měsíci zlatou! :)
Přežila jsem dvoutýdenní prázdniny Jonase, zažila jsem, jaké to je být jen týden s jedním dítětem a je to k nezaplacení :D, stejně tak jsem byla poprvé v Zooparku na oslavě Jennifer narozenin a když nad tím dál přemítám, nestalo se dál nic zásadního.

Jsem natěšená, co přinese měsíc listopad, který se blíží k půlce neskutečnou rychlostí! Až mě to děsí! A to skutečně !!! :)

45 dní do Vánoc, lidičky! :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat