sobota 14. září 2013

Berlin 6.-8.9.2013

Konečně jsem si udělala chvilku čas a vrhám se na článek. Nebude nijak dlouhý a o mém životě jako Au-Pair se rozpovídám již brzy! :) Splnil se mi sen a podařilo se mi, vytáhnout mamku do Berlína. Vždycky jsem jí tam chtěla vzít a zjistit, jak se jí tam bude líbit. Je to město, které miluju a kde chci / nebo možná spíš chtěla, žít. Od 6.9. do 8.9. jsme já, mamka a dva kamarádi vyrazily do Berlína a byl to fajn víkend ♥

Vyzvedli mě ve Wennigsen, zajeli jsme si na oběd – na Kebab do Hannoveru, prošly si Primark a vyrazili směr Berlín, kde jsme stáli neskutečně dlouho v koloně a dopotáceli jsme se do hlavního města v půl deváté a to jsme se ještě museli vracet, protože jsme nemohli najít parkování. Ještě ten večer jsme jeli do města na procházku a domů jsme se vrátili kolem půlnoci.
V sobotu jsme jeli na nákupy a projít se po městě a byla jsem nadšená z toho, že se tam mamce líbí. Nečekala bych to a o to větší radost mi to udělalo. I když jsem si uvědomila, že po tom, jak jsem viděla vícero měst, už mě Berlín neláká tak, jako před tím. Prostě je to krásný město, který ve mně něco zanechává pokaždé, když tam jsem a cítím se tam skvěle, ale zároveň se skvěle cítím v Hannoveru a v Kolíně. A asi mi je jedno, kde budu žít, pokud tu žít budu :)
Večer jsem si nechala ostříhat své vlásky a byla vyděšená jak jsou krátké, ale teď je miluju ♥ A uvědomila jsem si, že jsem neskutečně šťastná, že jsem s mamkou. Chybí mi ty chvilky, kdy vedle sebe můžeme ležet a povídat si. Kdy se smějeme a děláme si srandy a dokonce mi chybí jí masírovat nohy. Těším se neskutečně na Vánoce, až pojedu domů :( ♥ Hned teď bych si k ní lehla a povídala si s ní zase do dvou do rána.
V neděli jsme se šli podívat na Warschauerstr. – East Side Gallery, kde jsme si dali zmrzku, sedli k vodě a pak jeli zpátky k autu, hodili mě na nádraží a já večer jela směr Hannover :)
Byl to skvělý víkend, který bych si hned zopakovala znovu. Místo toho jsem si dnes zašla do kina.

Nakonec článek uzavřu pár fotkami :)
Mějte se krásně a další článek o mém pobytu au-pair čekejte brzy.

Nejlepší Kebab ♥

 Zasvěcení do mé závislosti // chodím na Louie ♥













3 komentáře: