středa 4. září 2013

3. Monate (und 3 Tage)

Je dechberoucí, kolik dní, týdnů a vlastně měsíců tu už jsem O_O
Jak jsem se již zmiňovala, mám pocit, že to utíká neskutečným způsobem. Jednoduše napíšu, že tu jsem dva měsíce, a aniž bych si to pořádně uvědomila, jsem tu už třetí! :-o Celkem mě to vážně děsí.

Srpen, tedy můj 3. měsíc byl... asi nejaktivnější. Zažila jsem toho neuvěřitelně moc. Od narozenin Olivera, po objevení nových míst u nás ve Wennigsenu, naučila jsem se rozumnět Simonový řeči, naučila jsem Simona říkat Musik, zažila jsem Německou svatbu ♥, byla jsem v Uelznu a navštívila jsem Kolín + viděla jsem se s Týnkou ^.^ Byl to zatím nejplodnější měsíc a jsem natěšená na ty další, respektive na 4. měsíc!


2 komentáře:

  1. Krásná sbírka vzpomínkových fotek :)
    Nějak se mi nechce věřit, že tam jsi už 3.měsíc :D přijde mi to jako minulý týden, kdy jsem si četla článek, že tam jsi už 2 měsíce. Pááni! :)
    Doufám, že si i další měsíce budeš užívat stejně, jako tyhle :) Přeji hodně štěstí!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře, že jsi ho měla zaneprázdněný takhle. Narozdíl třeba ode mne, já už nevím, co doma nudou dělat :D Dokonce jsem začala i žehlit, což je u mne vážně úspěch, vždyť víš ! :D
    JSI ŠIKOVNÁ ! ^-^

    OdpovědětVymazat