neděle 21. ledna 2018

Můj rok 2017 v bodech

Vždycky jsem si dělala zpětně ohlédnutí za mým uplynulým rokem. Už několik dní přemýšlím nad věcmi, které se mi za poslední rok staly. Původně jsem si ani tolik malých krásných věcí neuvědomovala, ale v noci jsem nemohla spát a přemýšlela. Co mi loňský rok přinesl a uvědomila jsem si, kolik krásných okamžiků se mi stalo. Půlka z nich tu nejspíš ani nebude zmíněna, ale vypsala jsem takový seznam těch, které mě zrovna momentálně napadly. Největším zázrakem pro mě byla v loňském roce Aďulka. Takový malý stvoření, které dokáže vykouzlit člověku úsměv na rtech aniž by si toho vůbec byla vědomá a já jsem šťastná za každou maličkost, kterou jsem ne jen s ní a Barčou mohla prožít.

A teď už: ohlédnutí zpět.

Můj rok 2017

• poprvé jsem viděla Aďulku naživo a na ten okamžik nikdy nezapomenu. Na to spící miminko v kočárku a já věděla, že ta malá čočka je láska!
•18.1. jsem úspěšně završila zkoušky, a oslavila je s Olčou v naší milovaný kavárně
• týden jsem strávila v Bratislavě a byl to dokonalý týden, ve kterém jsem měla rovnou několik zážitků
• poprvé v Escape room 
• první pánský striptýz
• byla jsem na Harry Potter in concert s mojí ségrou a byl to nepopsatelný zážitek
• nastoupila jsem na brigádu do Hyperky 
• dostala jsem 5x kytku jen tak
• vypila jsem spolu s Olískem nespočet káv na benzínové pumpě
• a nespočet káv v naší Hostivařský kavárně
• vzali mě na mojí nejlepší praxi v životě
• nastoupila jsem na praxi do azylového domu a poznala skvělý lidi
• naučila jsem se vařit segedín
• vybrala jsem si téma absolventky. Multikulturní výchova.
• poprvé u mě spala Olča a byly jsme v kině na Krásce a zvířeti
• úspěšně jsem zvládla zkoušky a mohla si žádat o snížení školného s průměrem 1.20 (a jsem na to pořád pyšná)
• koupačky Aďulky
• večerní dýchánky u WiiU s Barčou
• první přespávačka u Olči s vínem a místo psaní AP jsme si udělaly terapeutické okénko
• poznala jsem Bari osobně
• poprvé po 10ti letech na bowlingu se ségrou, mamkou a Honzou (1x jsem vyhrála!)
• jela jsem překvapit Johannu na její 5.tý narozeniny
• poznala jsem kleine Friede
• měla jsem pohodovou praxi v dětských jeslích a poznala tam úžasný lidi (na který pořád myslím a říkám si, že za nimi musím jít)
• byla jsem po dobu 15ti dnů každý den s Olčou
• jela jsem na Simonův "Einschulung" 
• nastoupila jsem na nejlepší praxi která mi změnila život
• začala jsem s psaním AP
• sblížila se s Olčou
• zamilovala jsem se
• celkem 52x (+ nezapsaných x setkání jen tak) jsem byla s Barčou a Aďulkou a z toho 23x jsem u nich spala!
• poznala jsem v zařízení úžasný lidi
• byla jsem šťastná
• první večeře v indický restauraci
• Aďulky první "teta" směrem ke mě
• Aďulky první krůčky
• Chicken biryani
• oslavila jsem narozeniny v Řecku
• drinky v nebi se ségrou
• Špejle
• první Vánoce s přítelem
• Aďulky 1.narozeniny
• zažila jsem nejlepší dovolenou v životě v Řecku
• poprvé jsem zažila all inclusive s opravdu all inclusive

• poznala jsem v Řecku úžasný lidi
• celkem 20x jsme byli s Lukášem a Davidem na večeři nebo obědě
• byla jsem na projížďce lodí po Vltavě s rautem spolu s mamkou, Davčou a Lukym
• ochutnala jsem sushi v ICHIBANu a měla dámský večer s Jenny a Juttou
• byla znovu na mém milovaném Brunchi v Intercontinentalu 

Žádné komentáře:

Okomentovat