čtvrtek 25. září 2014

Autumn/Fall wishlist 2014

Jak už nám počasí dává pár dní, či možná dokonce týdnů najevo, venku už je podzim. A vlastně i podle kalendáře :) Je tu taková zima ráno i večer, že se obávám brzkých sněžních nadílek, ale na to je doufám ještě času dost. Jelikož je za námi léto, je na řadě můj podzimní wishlist. A opravdu jen podzimní. Na zimu se mi už také rýsuje v hlavě pár drobností :)

Je to spíše wishlist plný kosmetiky, než něčeho jiného. Uvažovala jsem dlouho, opravdu dlouho nad tím, co bych na podzim potřebovala a kromě kosmetiky a knih mě nic jiného nenapadlo!!! Kabelek mám teď dostatek - i když bych si ráda nějakou znovu pořídila, nechám kabelky kabelkami alespoň do zimy a o botách také nevím. Zimní i podzimní mám již dávno, tudíž žádné nepotřebuji a o doplňcích nemluvě. Uvažovala jsem nad nějakými doplňky do bytu ale vše, co mě napadlo už doma mám :D Takže jsem se smířila s těmito věci a myslím, že i tak je jich požehnaně.

Tak snad Vás také inspiruji, i když ani nemusím. Myslím, že kolem nás je tolik inspirace, že už jste jí načerpáni :-*

Mimochodem - děkuji za necelých 7000 návštěv na mém blogu :-)


1. Zimní bunda / parka - mám sice zimní kabát, ale líbilo by se mi mít skutečně teplou bundu, která by mě zahřála. Musím si nějakou takovou vyhlédnout v Praze a doufám, že na ní narazím. Tuhle jsem objevila na  stránkách HM a mám zálusk, jít se na ní podívat, protože se zdá, že by mohla být opravdu hodně, ale hodně teplá, což se mi líbí! :)

2. Nový parfém 1D - přemýšlím, jestli na ní vydržím čekat do Vánoc, ale předpokládám, že ne! :D Bude to jejich třetí parfém v řadě. Mám první i ten druhý = ten druhý mi voní o něco víc a jsem zvědavá, jak bude vonět You&I parfém, který by měl vyjít v říjnu. Už jen tím flakonem je zajímavý a já jsem nedočkavá na jeho vůni O:) Klasicky bude pouze u drogérie Douglas.

3. Laky od Maybelline COLORAMA - na tyhle laky jsem slyšela spoustu pozitivních ohlasů, ale jelikož jsem teď byla přes rok bez nehtů, nemělo cenu si nějaké laky kupovat. Díky Barčinu doporučení na doplňky stravy jsem se dala znovu s nehty do kupy a hned si pořídila nový lak - stříbrný. Jeden jsem už od Maybelline stříbrný měla, ale vyschl mi (nebo jsem ho dopoužívala), ale přímo z tohoto jsem unešená. Mám ho na nehtech týden a je neoprýskaný, drží, nedělají se bublinky a vypadá pořád perfektně. Je to asi první, tak dlouho trvající lak, který jsem kdy ve své zásobě měla a jsem zvědavá na další odstíny. Vybrala jsem si tyto tři: GREEN WITH ENVY 214, NEBELINE 77 a PEACH PIE 31. Pokud s nimi máte zkušenosti, ráda si vyslechnu, s jakými jste nejspokojenější vy :)

4. Rudá / růžová rtěnka - rudá rtěnka v mém wishlistu není poprvé a doufám, že také naposledy. Nikdy jsem se k její koupi nedostala, ani pořádně nevím proč!!! Tentokrát jsem ale rozhodnutá do ní zainvestovat. Zaujala mě ráda od Maybelline, zároveň jsem však při brouzdání na internetu narazila na docela pozitivní hodnocení na rtěnky od Essence z nové kolekce long lasting a rozhodla jsem se, že od nich bych vyzkoušela světle růžovou. Snad se mi to podaří!

5. A na závěr → KNIHY - ano! Opravdu. Mám vyhlédnuté tyhle tři. Zůstaň se mnou chci již nějaký čas a nemůžu se té knihy dočkat. Moře klidu mám již za sebou, ale potřebuji tuto knihu i v pevné vazbě a po ní tedy toužím absolutně a v neposlední řadě - 17. listopadu by měla vyjít v překladu jedna z nejpopulárnějších knih téhle doby WRECK THIS JOURNAL. Což mě neskutečně potěšilo, protože po téhle knize toužím od té doby, co jsem si o ní poprvé před nějakým časem četla! A tu si zakoupím ihned, jak se dostane na prodejní pulty O:) 




To bylo prosím, díky Merlinovi, vše!

Jsem zvědavá, kolik si toho pořídím. Přednostně však přijdou na řadu knihy. I kdybych neměla dostat nic jiného do zásoby, tyto tři musím ve své knihovně mít, i kdyby se mělo proti tomu spiknout nebe a seslat na nás trakaře.


Doufám, že se máte fajn a brzy u dalšího článku! 

S. 

2 komentáře:

  1. Já si včera pořídila podobnou parku v sekáči za 40 Kč, úplně novou! Laky od Coloramy můžu doporučit! Jsou mé nejoblíbenější spolu s laky od Rimellu a H&M :) Rtěnky bych si moc přála nosit, ale mám opravdu úzké rty, a tak to nevypadá moc hezky. Užij si je i za mě! ♥ Tak ať se ti všechno Sáji splní, měj se krásně! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný wishlist :) Já se snažím sehnat nějaké hezké podzimní boty!

    OdpovědětVymazat