pátek 15. srpna 2014

Autumn wishlist || black, black, black and white

Již několik dní trpím 'nakupovací mánií', kterou si mohu vybíjet pouze nakupováním potravin a SLADKOSTÍ (!). Každý píše o tom, jak si nakoupil to a to a mě nezbývá nic jiného než sedět u notebooku v pátek večer, brouzdat po online obchodech a vzdychat nad oblečením, kabelkami, ponožkami, doplňky a dalšími věcmi. Také máte pocit, že je pro Vás nejlepší, sestavit si pomocníka při nákupech, aby jste nesahali po všem, co se vám dostane do oka? Za poslední rok jsem se naučila dělat si podobné seznamy vždy, když dostanu výplatu a chystám se do města, nebo i na zmíněný nákup potravin (což se v mém případě nikdy nestávalo). Mám ráda ten fakt, že mohu kontrolovat, po čem sahám a nedávat do košíku opravdu všechno.

Poslední dobou jsem zklamaná z Primarku, který se stal mým nejoblíbenějším. Nic se mi tam nelíbí a to jsem na něj téměř vždy spoléhala. Bude to znít zvláštně, ale díky Leně jsem se dostala do fáze 'New Yorker'. Zvláštní. Protože kdykoli jsem tam v ČR vkročila kdysi, nic se mi nelíbilo a přišlo mi to přehnaně drahé. Teď jsou tam však DECHBEROUCÍ slevy a já mám tendence si tam vždy zajít koupit alespoň jedno tričko - opravdu mají perfektní kolekce. Nevím, jak je to v ČR, ale tady v DE 'NY' vcelku válí. Jak jistě víte, jsem maniak na kabelky a přestože se mi v Primarku nyní nelíbí ani KABELKY (!), nemůžu přestat myslet na jednu, kterou jsem viděla s mou mamkou a plánuji si jí za dva týdny koupit - pokud tam nebude, asi rozkopu stojan!!!

Ale... teď již přejdu k wishlistu. Když jsem ho dokončovala, uvědomila jsem si, že se nese v tmavých barvách a jak tak koukám, do Primu přišla podzimní kolekce především v kombinaci těchto dvou neutrálních barev.


1. - Svíček není nikdy dost a jelikož má (opět) Primark úžasnou kolekci "Home" a o svíčkách nemluvě, mám vyhlídnuté právě tyto. Je to kombinace, kterou jsem snad v životě neměla, neslyšela a ani nikdy necítila - Ananas se zázvorem. Už teď jsem napnutá, jak budou vonět. 

2. - Potřebuji akutně mikinu. Nemusí být zrovna romantická s Bambim ;)

3. - BOTY! Takové si plánuji koupit již druhým rokem a doufám, že tentokrát se rozhoupu a nějaké takové pěkné, na nošení do města, které budou pohodlné si pořídím.

4 + 5. - I o Basic tričkách mluvím v jednom kuse a nikdy si je nedokážu pořídit. Tentokrát je mám vyhlídnuté v H&M za super nízkou cenu. 

6. - A na závěr to nejlepší. Mohla bych se titulovat - Kabelkovýmmaniakem, přesto mám pocit, že tašek není nikdy dost a především u mě! Achjo. 

1 komentář:

  1. Ananas se zázvorem? Páni! Podle mě to bude vonět božsky! Kabelka a botičky se mi tuze líbí. Já mám jednu vyhlédnutou v F&F a asi si ji koupím, i přesto, že mám kabelek hromadu, protože.. v takové barvě a stylu žádnou ještě nemám! :) Hodně štěstí při nakupování! Já mimochodem NY vždycky mívala ráda, ale poslední dobou (alespoň u nás, věřím, že v DE je to jiné) tam mají totální hadry - příšerné střihy a hlavně materiály a chtějí za to milion :)

    OdpovědětVymazat