neděle 4. května 2014

New in łłł April-Mai 2014



Jak jsem se zmínila, měla jsem před týdnem na návštěvě Lenu, se kterou jsme si udělaly nakupovací pátek. Když to vezmu kolem a kolem, téměř NIC jsem si tam o proti Leně, která utratila v obchodě 155€ nekoupila a částečně jsem zaplatila věci pro mou ségru, které přivezu věci do Prahy :) A však jsem si pořídila pár věcí, na které jsem hrozně pyšná a na které se nemůžu vynadívat. Jelikož nemám příliš šancí, kam je v tomto zachmuřeném počasí nosit (a vůbec), nazouvám si boty alespoň doma
a procházím se v nich po pokoji :D


V sobotu jsem se také vydala do města, jelikož jsem akutně potřebovala nové džíny a skutečně jsem si koupila JEN džíny a šátek, jelikož mi byla zima. Cestou v Primarku jsem zahlédla naprosto úžasné psaníčko, ze kterého se mi podlamovaly nohy již s Lenou. Tentokrát jsem však nemohla psaníčko zanechat na pospas ostatních nakupujících, jelikož stálo pouze 1,50€ ♥ No nekupte to... ^○^

Nyní se můžete pokochat fotkami a já se jdu vrhnout na vaření ;) Dnes mě čeká cous cous se špenátem, cherry rajčátky a houbami, a k tomu kuřecí stehýnka :)



asi ten nejpříjemnější šátek, který existuje. Mám ho z předchozích nákupu již v černé barvě a nejraději bych ho pořídila v barvách všech ♥ 


Nejkrásnější, nejpříjemnější a nejúžasnější boty :) Opravdu se v nich chodí jako v Airmaxech ;)


A nějaké na oslavy narozenin, které tu jsou poměrně časté. Tudíž nebudu muset chodit v balerínách. 

3D naušnice (opravdu jsem ujetá na doplňky ve zlaté barvě!O_o

Psaníčko za 1,50€. Nemám ráda hadí a krokodýlý vzory, ale tenhle mě naprosto vzal. Je perfektně prostorné a vypadá perfektně. 

A má, dlouho vytoužená taška se střepci. Dokonce i Simon říká: "Die Streife sind sooo schön!" :D 

1 komentář:

  1. Umřela jsem, jako vážně! To psaníčko za 1,50? Je dokonalé! Všechno je dokonalé. Oboje botičky? ♥ Já chci taky nákupy v Primarkuuuu :D ♥

    OdpovědětVymazat