středa 23. dubna 2014

Německé Velikonoce :))

první Velikonoce v Německu jsem očekávala poněkud jiné! :) Problémy v rodině se dotkly i mě a mou dobrou náladu z rána poněkud poničily :) Ale nebudu si z toho dále dělat těžkou hlavu. Hledání vajíček, dárků a sladkostí, které na zahradě nechává Velikonoční zajíček jsem si maximálně užila, asi stejně jako děti :) I přestože po čtyřech dětech, o které se tu starám, po dětech v blízké době netoužím říkala jsem, že pokud něco pro svoje děti budu chtít, tak to bude právě to, aby na Velikonoce tyhle věci hledali. Jennifer máma, která tu byla mi vyprávěla, jak to bylo kdysi s hledáním, že chodili dva dny před Velikonocemi do lesa na mech, ze kterého děti museli stavět domečky, kam jim potom zajíček dal vajíčka a pokud to nepostavili, tak nic nedostali, což mi také přišlo krásné :))

V sobotu jsme jeli na zvířecí trh a byl to vážně zážitek. Viděla jsem takových různých odrůd slepic, králíků a morčat, stejně jako ptáků, že jsem nevěřila vlastním očím! :-o Bylo to vážně zajímavé a myslím, že děti z toho také byli nadšení, i když byla Johanna vážně nepříjemná, jelikož byla unavená :D Takže jsem si s nimi také užila. Ale co je nejdůležitější - máme tři slepice a Oliver jim postavil kurník, jakoby to byl hotel Hilton! O_o Asi bych jim i záviděla. Každopádně máme klasicky bílou slípku, která se jmenuje CHANTALE. Je pěkně drzá, lítá kam chce a v autě prorvala hlavou kartón, takže je to terror slepice. Nejmenší slípka se jmenuje PÍPS a je Chantalou terorizovaná a poslední slípka, šedivá, kterou si vybral Simon se jmenuje také na P, ale to jméno si pořád nepamatuju :D

A večer jsme šli na Osterfeuer, který se tu koná každou sobotu či neděli před Velikonočním pondělím. Z toho, co mi říkal Oliver chápu, že je to oheň na vyhnání zlých duchů z vesnice a bylo to strašně fajn. Myslela jsem, že je to něco jako u nás čarodejnice, ale ty se tu prý také pálí, takže je to speciální oheň! ^^ Byli jsme tam všichni, včetně babičky a dědy a po zapálení ohně (což dělají mladí hasiči), přijela i Micky (Jennifer ségra), s manželem a Niklasem, který byl v sobotu poprvé na zápasu BVB (Dortmund). Byla jsem tak ráda, že jsem ho mohla zase vidět a okamžitě jsem se na něj vrhla a on mě objímal a pusinkoval a říkal, jak jsem mu scházela. A hrdě se promenádoval v drese BVB! :D

Pondělí jsme strávili oběd u babičky (Oliverový mamky), kde jsme slavnostně na uvítání jara jedli špargle (což je asi bílý chřest), brambory, holandskou omáčku, řízky a já brokolici :) Bylo to hrozně příjemné, dostala jsem od ní vajíčko Merci a hrozně jsem si to u nich užila. Musím říct, že v jejich honosném sídle jsem se cítila tentokrát pohodlněji :)
Nakonec Vás potěším pár fotkami a doufám, že se Vám budou líbit! :)
Mějte příjemný zbytek týdne. Mě ve čtvrtek přijede Lena z Kevelaeru a doufám, že vše vyjde tak, jak si plánujeme Můžete se již teď těšit na článek! :) 










Žádné komentáře:

Okomentovat