úterý 1. dubna 2014

March 2014 // Würzburg



 
Poslední březnové dny byly téměř v pořádku a já, jako každý měsíc jsem v šoku, jak rychle ty dny utekly. Člověk si ani nestihne uvědomit, kolik se toho událo a přesune se na další měsíc! :) V březnu se toho událo spousty. Od Niklasových 6. narozenin po výlet do Würzburgu, na který si vezmu speciální odstavec^^ Johanna se naučila používat několik nových slovíček, nebo lépe řečeno spousty. Nejvíc mě dojímá, když stojí v chodbě, hledá mě a křičí moje jméno...  já vím, že by to někomu mohlo přijít pouze pěkné, ale mě to naprosto dojímá. Nejsem si jistá, jestli zrovna kvůli tomu, že říká moje jméno, nebo kvůli tomu, jak dlouho jsme čekali na její první slova. Naučila se říkat "Maja aus", když nám krade pes boty, naučila se říkat: "Heiß" a "Hier", stejně jako "Ich auch". Je strašně krásné, sledovat malé děti, které se učí života Asi zním trošku jak máma od dětí, ale ten téměř rok tady mě neskutečně změnil.  K tomu všemu, přijela do Německa jako Au-Pair i Lena, z čehož mám neskutečnou radost a už se těším, až se uvidíme za pár týdnů Březen byl jedním slovem BÁJEČNÝ!

A teď zpět k výletu do Würzburgu. Věděla jsem o něm už od té doby, kdy se vrátila Jennifer s Oliverem z Dublinu, kde byli týden a já strávila úžasný týden s babičkou a dědou dětí. Oliver měl ve Würzburgu schůzku a Jennifer se rozhodla, že tam pojedeme na nákup do Outlet vesničky, kterou mi ukazovala na internetu :) Když jsme tam však dorazily, připadala jsem si jako v ráji. Upřímně? Dovolím si tvrdit, že to tam vážně vypadalo jako v té vesničce, nebo městě ve Shreckovy. Říkala jsem to i jim a souhlasili se mnou :D Ale bylo to kouzelné. S úžasnou restaurací a poprvé jsem šla na WC po červeném koberci :D Je tam spousty obchodů, od Prady přes Gucciho po Nike Factory Store, kam jsem zamířila i já^^ Samozřejmě mi nedalo nenakukovat do výloh těch předražených značkových butiků jako Michael Kors, Versace a další... :D Každopádně jsem si tam pořídila za úžasnou cenu BIRKENSTOCK, což je zdravotní a naprosto úžasná obuv na doma, ze kterých jsem nesmírně unešená :-o  A také Nike Air Max Přestože mi bylo nejprve líto, že tam není Adidas, pořídila jsem dlouho vytoužené boty a jsem nesmírně spokojená!^^


Na závěr to tu opět ukončím pár fotkami z vesničky a koláží za březen! :)
Mějte úžasný začátek dubna^.^









Žádné komentáře:

Okomentovat