sobota 29. března 2014

50 random about me :))

Takový článek jsem připravovala už nějakou dobu, vlastně od září, než jsem se odhodlala a dopsala ho, upravila ho podle svých představ a jsem s ním spokojená :) Doufám, že mě díky tomu poznáte více a že tím pobavím třeba svou ségru, kterou v těchto random větách také zmiňuji :) Plně věřím, že článek splní svůj účel! 

1. Jsem kabelkofil.

2. Můžu prohlásit, že se mi splnil sen.
3. Nejraději čtu knihy. V Anglii se říká, že lék na všechno je čaj, pro mě je lék na všechno kniha a hudba.
4. Miluju Starbucks a můj nejoblíbenější nápoj je Iced Caramel Macchiato.
5. Jsem botofil.
6. Mám raději kočky než psy.
7. Od dětství si každý rok po svých narozeninách plánuji svůj vysněný byt (dříve to byl rodinný dům se skleněnou podlahou a protékající vodou. Ještě teď si vzpomínám, jak jsem o tom mojí ségře vyprávěla před spaním). 
8. Zbožňuji vše, co se týká Harryho Pottera.
9. Mám ráda citáty.

10. Jako malá jsem ségře vytrhla zub plenou, když musela dělat pejska :D (miluju tě segedínko)
11. Myslím, že tulipány jsou nejkrásnější kytka.
12. Miluju vše s čokoládou.
13. Jsem pesimista.
14. Vše, kde je žirafa a gepard, mi přijde roztomilý.
15. Mám panickou hrůzu z hadů.
16. Bojím se Lorda Voldemorta.
17. Respektuju vodu.
18. Líbí se mi zarostlý muži a v obleku jsou bonus :))
19. Mám ráda tetování.

20. Miluju dlouhé rukávy, když si je můžu stáhnout až k prstům a neustále je mačkám. 
21. Jsem zavislá na Tumblr.
22. Jako malá jsem tyranizovala svou, o sedm let starší ségru :D Chudák! 
23. Moje nejoblíbenější jídlo jsou ryby a vše, co vaří mamka.
24. Učím se německy 11 let.
25. Mám panickou hrůzu ze smrti.
26. Zastávám homosexuály.
27. Často ze spaní chrápu. 
28. Koušu se neustále do vnitřní strany spodního rtu.
29. Chtěla bych procestovat svět, poznat kultůru různých zemí a poznat co nejvíce jazyků. 

30. Před dvěmi lety jsem se zbláznila do nákupů. Dobře, jsem celkem Shopaholic.
31. Většinu svých přátel, které tak můžu nazvat, jsem poznala přes internet, díky blogování. 
32. Když ráno slyším písničku v rádiu, mám jí pak celý den v hlavě. 
33. Ještě nikdy jsem neletěla letadlem. 
34. Mimo čtení zbožňuju spánek. 
35. Zvedá se mi žaludek, když jen cítím křen. 
36. Můj favorit je jaro. 
37. Mám pocit, že jsem právě já tzv. černou ovcí rodiny :) 
38. Posílání dopisů mi přijde krásné a nesmírně osobní. 
39. Jsem alergická na jahody. Okamžitě se po nich osypávám. 

40. Poprvé jsem jela sama vlakem do Kolína nad Rýnem, 31-8-2013 za Tinkou a několikrát jsem se ptala lidí, jestli to VÁŽNĚ jede do Kolína! :D 
41. Snadno se nadchnu pro maličkosti. 
42. Aktivně bloguji 7 a půl let.
43. Občas mě popadne mánie, jdu na wikipedii a čtu si o Slunci, Měsíci, Zemi a různých věcech od vesmíru až po romantismus. 
44. Jsem snílek.
45. Miluju vůni benzínu, sklepů, nových bot, lihovek, gum a výfuků. 
46. Jsem závislá na mobilu a neumím si bez něj představit ani ránu.
47. Jsem pověrčivá. 
48. Nesnáším rum. 
49. Raději peču než vařím. 
50. Ve dvaceti jsem se konečně naučila s pračkou :D 

3 komentáře:

  1. Normálně mě 50 randoms.. nezajímaj, ale u tebe jsem přečetla každičký bod! Docela to i pobavilo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sájinko, skvělý článek! Mnoho věcí mě pobavilo a v mnoha věcech se shodneme, ale v některých jsem třeba úplný opak. Nelíbí se mi zarostlí muži a nesnáším dlouhé rukávy - okamžitě je vyhrnuji! A abych tě uklidnila, já se naučila s pračkou až ve dvacetidvou :D Ať žijí kabelčičky, botičky a nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Setra,mě se líbí všechny tvoje články, krery tu mas. A bud u nich brecim jak malý dítě a nebo se tak smeju az se za břicho popadam. Nelíbí se mi bod 37, v žádným případe to není pravda. Už mi tak strasne chybis. Za par tydnu se ale uvidíme a budu te moct konečné obejmout a pomackat. Jo a abych okomentovala ještě tento článek, tak mi přijde, jak kdybych z 90% četla o sobě, tak bych chtěla cestovat a zažívat novy věci. Miluju tě ségra

    OdpovědětVymazat