sobota 8. března 2014

Shopping Friday in Hannover / Primark Haul März 2014



Pátek jsem si užila nakupováním ve městě :) Děti odjeli na víkend do Uelznu k babičce a dědovi a Jennifer s Oliverem jeli na dovolenou do Dublinu, takže jsem volný pátek využila po svém! Vrátila jsem se z Hannoveru o 72,50€ lehčí a vůbec nelituju! :) Jako první jsem vběhla do Primarku. Mám pocit, že názory na tento obchod se zásadně liší, ale abych byla upřímná, musím souhlasit s názorem mého Olivera, že se beztak všechno vyrábí v jedné fabrice, dostane to jinou cedulku a dál se rozesílá do obchodů. Něco se dostane do Primarku, něco do HM a něco do Pick&Cloppenburgu :) Potřebovala jsem něco na jaro, jelikož na kabát už je vážně hrozně teplo a jako první mě do očí udeřily vesty, které se mi ale nezdály střihem a pak jsem viděla tu nejlepší a nejpěknější bundu světa. Několikrát jsem kolem ní prošla, než jsem se u ní vážně zastavila, vyzkoušela si jí a strčila do tašky^^ Volala jsem ségře, abych se ujistila, že si jí za 31€ můžu koupit a po zvážení, že za takovou bundu bych jinde dala celou mojí výplatu, jsem se rozhodla pro. Vídala jsem takové bundy na módních blogerkách a zjistila jsem, že takovou podobnou má i Eleanor, takže jsem z toho byla ještě dvakrát víc nadšená (to, že jsem v ní chodila včera celý večer doma, než jsem šla večeřet raději komentovat nebudu :D Připadala jsem si jako Niklas, který dostal ve čtvrtek nové boty, které blikají a chodil v nich celý den!).  Potřebovala jsem také akutně nějaké tenisky, než pojedeme v dubnu do Outletu v Bremenu, takže jsem si s klidem odškrtla políčko v mém wishlistu!^^ Koupila jsem si také termohrnek, jsem zvědavá, jak dlouho v něm vydrží teplo a ... na zbytek se jednoduše můžete podívat na fotkách! :) Miluju tuhle mánii nakupování, kdy první víkend v měsíci jedu do města a okamžitě jdu obohatit svůj šatník o pár kousků ;) Ach, miluju nákupy v Německu! :)) 



jsem ponožkofilka! O_o 



a jsem zamilovaná do těchto létajících papuček! ;) 


nejlepší bunda mého života ♥


2 komentáře:

  1. Skvělé úlovky Sajuško :) Moc se mi líbí ta bundička a termohrnek. Po těch papučkách jsem tam pokukovala, ale jelikož mám doma dvoje, dala jsem si stopku :) Ach, jak já ti závidím tu častou návštěvu Primarku!

    OdpovědětVymazat
  2. V první řadě musím napsat, že si mě velice pobavila tvojí větou o tom, že si bundu na sobě nosila až do večeře, jakou jsi z ní měla radost. :D Představa opravdu vtipná, jestli jste měli doma celkem teplo. :D :D Je ale dobře, že sis jí pořídila. Za tu cenu bys jí v ČR nesehnala, takže jedině super kup! :) A sdílím názor, že kvalita mi přijde všude dost obdobná. Podle mě v každém obchodě se dá najít něco kvalitního a zároveň i něco stejně nekvalitního. A myšlenku typu ,,nechci radši ani vědět, jakou výrobní cenu by to mělo" při nákupech a prohlížení věcí, mám celkem často. Zrovna teď jsem se někde dívala na sukně a jedna za 900 Kč a výrobní cena možná tak 200, tipuji. :D Jinak termo hrnek je úplně ňuňu a jsem zvědavá, jak s ním budeš spokojená. O:) Tričko s nápisem Brooklyn vypadá moc dobře a bačkůrky budou určitě nebem pro nožky, jak budou jemné. :D :) Všechny tvoje úlovky se budou hodit, žádné nové kabelce si nepodlehla (jsi na sebe hrdá viď? :D) a ponožky jsou rozkošné. Už je na tobě vidím. :D ^_^

    OdpovědětVymazat