pondělí 10. března 2014

Februar 2014 :)

Vím, že o tom píši či mluvím neustále, ale je neskutečné, jak ten čas tady letí. Jak strašně rychle se měsíce přehupují v další a další a můj čas tu plyne jako voda :) Únor utekl rychle i díky menšímu počtu dní a také díky tomu, že se neustále něco dělo. Na konci měsíce nás čekalo teplejší počasí a teď se můžeme chlubit prvotřídním jarem (jen doufám, že takové počasí zůstane a na Velikonoce nezačne padat sníh!). Najela jsem na desátý měsíc a další dva mám před sebou. Definitivně také mohu říci, že se mi prodlužuje smlouva, já se v červnu vrátím na měsíc domů, jelikož mě čeká týden v Londýně s Tinkou; koncert 1D a výstava Harryho Pottera, rovněž tak si chci dělat řidičák :) Na což jsem nesmírně zvědavá. V červenci bych se měla vrátit sem a pokud ne sem, zpět do Hannoveru, tak do Londýna, který není 100% jistý a zbytek se dozvíme za pár dní :) Každopádně i Londýn by byl s mou stávající rodinou.

V únoru oslavil Simon své 3. narozeniny, Johanna pronesla pár dalších, nových slov, které už podruhé nezopakovala a také se jí stala nehoda se žehlícím prknem. Pohroma je však již dávno zažehnána a kromě malé žluté modřiny na čele nejsou žádné následky :) Když to vezmu zpětně, není nic závratného, co by se v měsíci únor odehrálo a tak mohu ukončit krátký článek koláží mých nejoblíbenějších fotek za onen měsíc :) Také mi došlo, že bych měla zapracovat co nejdříve na mé knize, která jaksi od ledna vázne! :( 

Doufám, že březen bude plný zážitků a dalších pěkných chvil s mou rodinkou! :) Je zvláštní, jak jsem si na ně zvykla. Jak jsem se tu s nimi sžila a jak mi děti po pár dnech, kdy nejsou doma, schází! :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat