neděle 2. března 2014

About me :)

Tak jsem se rozhodla, vyplnit znovu nějakou vyplňovačku, které jsem našla na tumblr a líbily se mi :) Zabila jsem tím čas, kdy jsem dělala babysitting a doufám, že se Vám pár drobností mého života bude líbit! Užijte si počtení a mějte se zatím krásně :) 

Květina: tulipány
Parfém: One Direction - Our Moment
Barva: fialová
Vařím nejraději: kuskus a rybu 
Den v týdnu: sobota
Kniha: Harry Potter a Relikvie smrti
Film: Sám doma 
Téma park: Kids Dinoworld 


Přeju si stát se: novinářkou 
Chtěla bych se přestěhovat do: Kolína
Dělala jsi někdy "Befor i die" list: Ano a brzy ho přidám! :) 
Můj pokoj je: malý
Má vysněná dovolená: Santorini 
Oblíbená stránka: www.tumblr.com
Má barva vlasů je: tmavě hnědá
Poslední film, u kterého jsem brečela: Bezpečný přístav
Moji přátelé jsou: bláznivý
Lidé, kteří mě dělají šťastnou: pro mě hodně znamenají
Nejhorší zvuk na světě: škrábání nehty po tabuli
Kdo naposledy řekl to, co jsi si myslela: Tina
Osoba, před kterou nedokážu skrýt pocity: před Tinou
Právě teď mluvím s: Leňourem 
Moje znamení je: rak
Věc, na kterou se netěším: nějak nemám tušení 
Věc, na kterou se těším: koncert One Direction a Warner Bros Studio Tour ♥
Poslední film, který jsem viděla: Bezpečný přístav



Jsi menší než tvá mamka? Ne, mamka je o kousek menší. 
Máš sourozence? Starší ségru. 
Jsou tvoji rodiče rozvedeni? Ano. 
Poslední video na YouTube, které jsi viděla: Trailer k Fack ju Göhte
Poslední tři písničky, které jsem naposledy slyšela? She looks so perfect, Strong, Diana
Má mamka: nejlepší mamka ;) 
V mé kapse: je hodně gumiček. 
V mém kalendáři: spousty termínů. 
Nejoblíbenější šampon: Dove
Kniha, kterou čteš: Jojo Moyesová - Než jsem tě poznala
Jsem alergická na: pyl, prach, peří, jahody 
Má barva očí je: hnědá
Narodila jsem se v: nemocnici :P 
Můj telefon je: Samsung Galaxy S3mini 
Jsem vážně: pesimistická
Můj crush je: Zayn ♥


1 komentář:

  1. Miluju vyplňovačky! V mnoha věcech se shodneme, třeba v tom raku, tulipánech, tumblr.com nebo že máme o kousek menší mamky než jsme my :))

    OdpovědětVymazat