sobota 15. února 2014

Sophie Kinsella - Dokážete udržet tajemství?

Anglický název: Can You Keep a Secret?
Počet stran: 336
Vyšla: 2006


Optimistická Emma Corriganová pracuje již rok ve společnosti Panther Cola. Nečekaně byla vyslána za jedním z klientů a přestože byla optimistická, smůla se jí opět přilepila na paty. Zničená se vrací zpět domů, aby v práci oznámila, že klient nevyšel. Při letu však dojde k silným turbulencím a Emma ve strachu ze smrti, řekne muži, jež sedí na vedlejším sedadle všachna svá tajemství. O svém životě i o lidech v práci. Naštěstí přistane letadlo na pevné zemi a Emma se může druhý den vydat do práce. Když však dorazí do Panther Coly zjistí, že velký šéf a zakladatel společnosti Jack Harper je muž, jemuž řekla v letadla všechna tajemství. Ať už o tom, jaké nosí spodní prádlo nebo o své kolegyni, které zalévá květinu džusem, jelikož se nemají zrovna v lásce. Během týdenní výpravy, kterou měl Jack Harper v plánu se však stávájí Emmě nové příhody a během toho času se také do Jacka zamiluje. Musí však vše držet pod pokličkou a nikdo se nesmí dozvědět o tom, že všechna tajemství, která měla ví právě jejich šéf. Udrží se to však pod pokličkou nebo ne? 
Během Jackovi výpravy se do Emmy zamiluje ne jen on, ale i ona do něj a znovu začne kolotoč bláznovství a tentokrát Jackových tajemství. 

- - - - - - - - 

Po přečtení Neznáme se od Sophie jsem se pustila do dalšího románu, který měl být plný vtipu a také, že byl. Knihu jsem tentokrát četla v češtině a nasmála jsem se, jako již dlouho u žádné knihy ne. Zhltla jsem to na jeden nádech a držela jsem se, abych se nesmála příliš nahlas, když jsem s ní seděla na zahradě.

Sophie perfektně popsala situace, které se vážně v životě stávají a které ženy skrývají před celým světem. Ať už jde o to, jak bojujeme se svými kolegyněmi nebo jak jsme upřímní v partnerském vztahu. Jack Harper je klasický bohatý muž, který rozbuší srdce každé ženě, který o sebe pečuje a vypadá k nakousnutí. Emma je docela obyčejná žena, která si přeje udržet si své pracovní místo déle, než pár měsíců.

Patří k těm knihám, kterou by měla mít každá žena ve své knihovně a přečíst si jí i po druhé, když se potřebujeme zasmát. Nelituji toho, že jsem se do téhle knihy pustila. Co jsem si však všimla je, že ne každá kniha od Sophie je tak čtivá, jako třeba tahle. Má zvláštní styl psaní - jednou vás dokáže vtáhnout do děje tak, že to nečekáte a podruhé se do děje dostat musíte. Nebo alespoň já to tak měla.


Žádné komentáře:

Okomentovat