čtvrtek 3. října 2013

4 Monate in Hannover



Moje 4 měsíce jsou za mnou a já najíždím na měsíc pátý :) A skutečně tomu nemůžu uvěřit, protože najíždím na pátý měsíc. Pokaždé se opakuji, ale opravdu – utíká to neskutečně rychle. Tak, jako nevím jak utekl první, druhý a třetí měsíc, nevím ani to, jak uteklo září. Plynulo to neskutečně rychle a já se toho děsím, jak to utíká. Před námi je zima a pro mě to znamená období plné rozhodování. Jestli zůstat tady, nebo se na tři roky vrátit zpět do Česka. Jestli tu začít studovat nebo pracovat a nebo obojí dohromady. Je tu neskutečně moc otázek, kterým se každý den snažím vyhýbat, ale oni se ke mně vrací jako bumerang :)
Zářiový měsíc mi přinesl mnoho zážitků s Tinou a mamkou a přáteli v Berlíně. Stejně tak jsem se naučila dělat palačinky, mléčnou rýži a zamilovala jsem si kebab. Udělala jsem asi největší bláznivou věc v mém životě a koupily jsme si lístky na 1D do Londýna, Wembley – kam se neskutečně těším :) Co mi přinese nadcházející měsíc? Nechám se překvapit. Jediné vím – lístky domů a na ten okamžik se neskutečně těším a parfém!  
U nás začalo silně přituhovat. O víkendu si plánuji jet do města koupit čepici, rukavice a šálu, protože když jdeme na procházky, umírám :D A světe div se, Německo začíná spadat do předvánoční atmosféry a jelikož jsem nakažená těmi sladkými věcmi a štolami, které se prodávají (aaa, ochutnám německou štolu!), rozhodla jsem se, že se podívám už tenhle víkend po Vánočních dárcích :D Jakmile tu totiž napadne sníh, já budu odmítat jet kamkoli! :-/ Tak a teď se rozloučím a jdu si užívat své polední chvilky v posteli, s knihou Harryho Pottera






1 komentář:

  1. mám přečtený úplně všechny. U fotek mi je smutno, ale když se pak podívám na xichty prcků nebo fotky typu "tvoje noha a noha Johanny" tak se strašně tlemim. Tak pa, jen tak dál a užívej si tam. Tvoje segedínka Peťulínka

    OdpovědětVymazat