pondělí 8. července 2013

Hannover Stadt


Sobotu jsem trávila opět ve městě, kam jsem jela se záměrem, koupit mamce a ségře k narozeninám dárky, jelikož už je za 5 dní čekám u nás v Hannoveru (a nemůžu se jich dočkat čím dál, tím víc!^^). Potřebovala jsem si koupit rovněž tak sluchátka, jelikož ty moje mi řekly: "Sbohem" a po přesně 3 letech mi prostě přestaly fungovat a tudíž skončily v Restmüll.
Poprvé jsem si ho prošla v klidu, ale beztak jsem se nedostala k místům, které jsem chtěla vidět, ale jelikož tam plánuji jít příští pondělí, doufám, že bude stejně pěkné počasí, jaké bylo tuhle sobotu. Miluju Berlín, je to město mých snů a přesto musím upřímně říct, že Hannoveru jsem tak nějak také podlehla. I když jediné město, které mě zatím nenadchlo jsou Drážďany :D Z Hannoveru je cítit kus historie a jsem naprosto unešená z těch starých domů, které ještě zbyly (jak mi bylo tak 5x převyprávěno, Hannover byl za druhé světové války téměř celý zničený a zůstalo jen pár málo budov. Jinak je vybudovaný a postavený znovu na novo). Zašla jsem tedy i do "Starého města", které je lemováno právě těmi baráčky, které mi připomínají Německé staré seriály, jako třeba Big Bena ;) Co mě bere na Hannoveru k tomu všemu je "Innenstadt" - nevím, jak bych to správně pojmenovala, ale pořád jsem se nedostala k tomu, vyfotit to, takže to udělám v pondělí ;) Miluju nákupní zónu, a přestože navštívím jen hrstku z těch obchodů, které tam jsou, jsem jednoduše unešená^^ Vždy si připadám jak v ráji. Ale není nad to, jezdit do města v týdnu (i když nevím, jak to bude vypadat, když jsou prázdniny!:-@), no o víkendu je to tam šílené! :)

Mám v plánu spoustu věcí, které tu chci ještě navštívit, za ten rok a neskutečným způsobem se těším do Kölnu a Bonnu
♥ (o Frankfurtu nemluvě!O:) ).

Nafotila jsem ale aspoň pár fotek a další přijdou po týdnu stráveným s rodinou ♥







1 komentář:

  1. No páni! Hannover je vážně krásný! To bych nikdy neřekla! Úplně mě Tvoje fotky překvapily a potěšily :) Až někdy zase zavítám do Německa, tak si tam budu muset zajet, protože mě tohle vážně nadchlo :)
    A stejně jako u Tebe, mě taky Drážďany vůbec nenadchly. Všude, kde jsem v Německu byla, bylo podle mě krásně, ale Drážďany fakt nee a tam bych se už znova nevrátila :D
    Užávej si a budu se těšit na další články ;)

    OdpovědětVymazat