neděle 9. srpna 2015

Rhodos Pefkos 15.-25.7.2015

Zdravím můj blogový svět! :)

Po delší době absolutní neaktivity jsem zpátky - alespoň s krátkým a pořádně vyletněným článkem z Řecka, odkud jsem se vrátila 26.7. :) Já vím, že je to dlouhá doba od mého návratu zpět do civilizace s internetem, ale jelikož se za pět dní znovu chystám na dva týdny do Německa k mojí rodince, byla jsem neustále v práci, kde jsem doháněla resty a hlavně hodiny :) To byl hlavní důvod mé neaktivity - která mi už tak trošku začínala chybět. Večer jsem nebyla schopná koukat po celém dni ještě do notebooku, když už tak mě pálily oči a ve čtvrtek, kdy jsem měla volno, jsem si užívala dne v Liberci s mojí chummy.
Teď už ale přejdu k Řecku... nejsem ten typ, který musí být každý rok u moře. Vlastně mě to ani moc nebaví (když si odmyslím to koupání). Já jsem spíš ten typ, co si sbalí 'batoh' a jde se vydat po městě. Miluju poznávání kultur a objevování zákoutí města, ale letos jsme se rozhodly jet po osmi letech všichni společně k moři a to konkrétně na Rhodos. Řecko byla vždycky moje vysněná destinace (od shlédnutí filmu: Sesterstvo putovních kalhot 2, asi tak před půl století jsem si absolutně zamilovala Santorini a zapřísáhla jsem se, že TAM se jednou podívám), ale Rhodos byl naprosto úžasný a ráda bych se tam podívala znovu :) Ta příroda, lidi, MOŘE (bože JO, TO MOŘE!!!)... to všechno bylo absolutně galaktické. Moře bylo nádherně čisté, průzračné a vážně mě fascinovalo být 30m od břehu, kouknout se dolů a vidět pod vodou moje tetování, jak byla čistá voda. Jediné, co celou dovolenou kazilo byl hotel. Když jsme si ho kupovaly, byly skvělé recenze a pak, týden před odletem šlo všechno z recenzí a hodnocení okolo 8-9 na 2 (na čemž jsme se shodly i s Čechy, kteří tam s námi byli). Jídlo katastrofické - ano, měli jsme All Inclusive a nebudu popisovat raději, co vařil. Personál příšerný - kromě kuchaře který se uměl pokaždé pozdravit, číšnice; se kterou byla sranda a pořád jsme si povídaly a milého recepčního. Ten zbytek bych okamžitě vyměnila. A špína na pokojích a šváby u ostatních - NE. Takže pokud budete plánovat cestu do Řecka; Pefkos - vyhněte se hotelu Thalia :)
Abych nezapomněla - letěla jsem poprvé letadlem. Mohla jsem se zbláznit nervozitou, bylo mi zle, ale když jsme vzlétly, byla jsem tak nadšená, že jsem div nezačala v letadle tancovat. Něco tak nadpozemského jsem vážně snad nezažila (co se týče dopravy :D). Létala bych letadlem klidně i do práce... opravdu nádherný zážitek :)

Ale teď už přejdu k fotkám, které jsou o něco záživnější. A když tak na ně koukám, jela bych se v tomhle neskutečném vedru ochladit znovu :) 





















2 komentáře:

  1. Před 2 rokama jsem taky letěla poprvé a od té doby i naposledy a bylo to úžasný :) My jsme byli s přítelem na Rhodosu přímo i v hlavním městě a dovolená to byla úplně nejbáječnější a byla jsem tam spokojená úplně naprosto se vším.

    Týjo, šváby to bych nesnesla

    OdpovědětVymazat
  2. Juhůů, konečně nový článek! :) Je mi líto, že hotel nestál za nic.. je to vždycky tak trochu risk, já byla v zahraničí s hotely vždy spokojený, ale třeba v praze jsem už dvakrát narazila na špatný hotel. Ale myslím, že to průzračné, nádherné moříčko ti to vykompenzovalo! Hned bych do něj skočila! (obzvlášť teď, když se potím bez klimoše v práci :D). Jsem ráda, že sis to užila, když jsem před čtyřmi lety letěla také poprvé letadlem, měla jsem úplně stejné pocity! :) užívej si léta a hlavně "dovče" v německu ♥

    OdpovědětVymazat