úterý 7. dubna 2015

Dream places . . . ღ

Kdybych měla dost peněz, nejspíš bych procestovala svět. Miluju cestování, poznávání kultur, jazyky... je to jako sen :) Mám takových destinací, které bych chtěla ve svém životě navštívit; tolik zemí a měst. Chtěla bych poznat kulturu, zdržet se na pár dní, někde i pár týdnů, možná i měsíců, jen abych poznala lidi a život tam.
Má mamka se ségrou jsou přesně ty typy lidí, co zbožňují Itálii, Řecko - a nejspíš pouze kvůli tomu, že je tam moře. Ano, moře je super, ale mě naopak láká procházet se po městě, jít do dobré kavárny nebo restaurace, ujít po městě několik desítek kilometrů, fotit, dívat se na památky nebo super luxusní stavby. Možná proto jsem byla tolik fascinovaná Berlínem, kde jsem byla nespočet krát. Měla jsem všechno v jednom - historii i modernu v jednom :)

Osobně mám však pár typů, kam bych si přála v mém životě podívat asi nejspíš ze všeho nejvíc. Po čem toužím už několik let a jediné, v co můžu doufat je, že se tam opravdu jednou podívám.
Máte i vy nějaké vysněné místo? Nějaké vysněné město nebo zemi, kam vás to láká? :)

Do you have any dream place? City or country? If you could go anywhere, where would you want to travel? :) 

Dubai, UAE
- sen snad od nepaměti. Každý má na Dubaj jiný názor a tohle je místo, kam bych jela ihned bez přemýšlení, kdyby mi to někdo zaplatil!^^
Marrakesh, Morocco 

Istanbul, Turkey - ♥ 

Rome, Italy - sen Evropského města a doufám, že se tam podívám brzy ♥

Franfurt, Germany 

Sydney, Australia
- o Austrálii sním tak dlouho, že mi to snad ani nikdo nemůže uvěřit. Austrálie je snad ještě větší sen než Německo ♥ Ach bože!

Santorini, Greece 
- viděli jste někdo někdy Sesterstvo putovních kalhot? :) Moje srdce prahne právě po tomhle místě. Pokud bych měla někam na dovolenou, kde můžu spojit moře a procházky v jednom, bylo by to právě Santorini. Modré střechy a bílé baráčky? Osel chodící v uličkách a dobrá zmrzlina? To je sen...

Madrid, Spain
- jestli do Španělska, tak právě sem. A klidně i na ten fotbal! :)) 


9 komentářů:

  1. Morocco je aj môj sen, Santorini som videla, celkovo som v Grécku bola asi 5x a vždy sa tam rada vraciam, až na tie ceny momentálne je to neskutočne drahé.. ale najradšej by som precestovala celé Anglicko :) ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Mým snem vždycky byla Paříž a když jsem ji navštívila, byla jsem zklamaná. Měli jsme opravdu špatné počasí, celé dny se na obloze neukázalo slunce, foukal ledový vítr a pršelo, příšerné ubytování (bez oken) a průvodce, co nás tahal 4 dny v kuse po městě a když už nám dal výjimečně rozchod, bylo to na místech, kde NIC nebylo. Nezachránila to ani krása tamních staveb a uliček. Mým druhým snem, který se mi splnil, bylo Italské Toskánsko a Benátky. Benátky jsou jedním z nejkrásnějších měst a vůbec míst, jaké jsem kdy viděla a moc ráda bych je někdy navštívila znovu! Dubai je mým největším snem.. a já věřím, že se nám oběma splní! :) Ze Španělska mě láká spíše Barcelona a taky Bristol, Amsterdam a Bluebell! :D Skvělý článek! Úplně jsem se zasnila.. a málem bych zapomněla na některý z rájů na zemi.. tyrkysové moře, palmy, jemňoulinký písek.. Male Divy, Dominikána.. kdekoliv :))

    OdpovědětVymazat
  3. Poznávání nových kultur, jazyků je na cestování skvělé. Mít dostatek financí procestuji celý svět. Splnila jsem si jeden sen - navštívila jsem dvakrát Řecko: Krétu a Zakynthos. Určitě bych chtěla navštívit Barcelonu, kterou moje sestra naprosto miluje a klidně by se tam přestěhovala, Amsterdam, Anglie - Taková krásná klasika a urcite USA, které vidim az hodne ve velké budoucnosti :) a abych nezapomněla Dubai! More, palmy, teplo, mrakodrapy-ráj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje dream palces su hlavne Barcelona, Berlin, Amsterdam a vysnena dovolenka na Zanzibare :D treba mat svoje sny :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Dubai je sen, vážně u mě vede nad Amerikou a všema dalšíma mnohem víc klišé městama, narazila jsem na něj náhodou v povídání jedné youtuberky a od té doby na Dubai dost slyším. :D Stejně tak teda Frankfurt jako takovej malej evropskej New York. :) Věřím, že se ti všechny tyhle malé velké sny brzy splní. <3

    OdpovědětVymazat
  6. Uplně s tebou souhlasím ♥ Za mě je to Austrálie a poslední dobou mě láká i Californie, ikdyž je to strašné klišé má prostě něco do sebe :)

    BayaChick

    OdpovědětVymazat
  7. Také bych cestovala! Ideální by bylo: přítel-dodělat školu-cestovat-pracovat-založit rodinu :)), už jsem byla v 17 státech světa a chtěla bych pokračovat. V Berlíně jsem ještě nebyla, ale chystám se tam snad letos! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Môj sen je Srí Lanka! Ale najradšej by som precestovala celý svet, takže aj všetky tieto mestá :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, ani o jedné destinaci jsem neuvažovala, že se tam musím podívat, ale teď když tak nad tím přemýšlím, tak proč ne :-)

    OdpovědětVymazat