sobota 24. ledna 2015

Lásko, kde jsi? - Nick Spalding II recenze II

Originální název: Love... from both sides
Počet stran: 287

Rok vydání: 2013
Nakladatelství: Fortuna Libri

On píše blog, na kterém si vylévá své... řekněme srdce. Stěžuje si na svůj ne příliš dobrý sexuální život poté, co ukončil vztah. Vypráví o svých zážitcích s různými ženami a jeho články jsou opravdu k popukání a nutí své čtenáře ke smíchu už jen nedbale sprostými komentáři - kterými opravdu nešetří.
Ona píše deník své zesnulé matce, ve kterém si vylévá své srdce a prekérní situace s muži, se kterými se schází na rande po ukončení pětiletého vztahu s Mikem, který jí odkopl kvůli jiné ženské. Vypráví své matce (zároveň čtenářům knihy) svou situaci a leč by se mohlo zdát, že ona jako žena by nemusela v deníku své matce být tak hrubá, opak je pravdou. Nebrání se užít stejně sprosté výrazy jako on, Jamie.
Oba hledají vztah, kde ukojí své chutě, než je nešťastná náhoda srazí dohromady poté, co Jamieho Laura smete Vespou, po jeho nákupech v Primarku. Trvá to pár dní, než padne první rande, které se naprosto vyvede, to druhé už ne tak, jak si oba dva představovali. Zdá se, že po zážitku který spolu zažijí u Jamieho doma, kam Lauru pozval na večeři, KTEROU SÁM UVAŘIL, se již nikdy nesetkají. Opak je ale pravdou a my můžeme sledovat a v napětí očekávat, jak se to mezi nimi bude dál odehrávat a jestli vůbec.
***
Když jsem na knihu narazila s recenzí na buxu, usmívala jsem se a říkala si, že si jí pořídím a také se tak stalo a nelituji. V metru jsem se držela, abych neprskala smíchy na spolucestující a přichytila se, jak si skrývám knihu více k sobě, aby si nikdo nemohl všimnout slov jako: penis apod. Přeci jen to donutí člověka se začervenat na veřejnosti, když si toho někdo všimne :) Knihu jsem si užívala. Bavily mě jejich historky, příhody a co je na tom to nejlepší - napsal to muž. Nemám pocit, že muži jsou mými oblíbenými autory, ale Nick Spalding mě opravdu baví a trefil se přímo skvěle do mého humoru. Před sebou mám otevřený další díl, který se jmenuje Láska na třetí a už teď se těším na příběhy z blogu Jamieho a deníku Laury :)

Pokud máte náladu na knihu, která Vás spíše pobaví a rozesměje, která Vás donutí relaxovat a nad ničím nepřemýšlet, pak bych do ní šla. Doporučila jsem jí už mojí ségře, která se u toho baví stejně jako já a to mě těší :)