sobota 22. listopadu 2014

LUSH ballistics 0.1

Mám ráda články o kosmetice a ráda si čtu, jaké má rád kdo produkty; značky. Lush je hodně oblíbená značka přírodní kosmetiky, která se podle mého názoru dostává mezi zákazníky čím dál, tím víc. Hodně blogerek si potrpí na tuto kosmetiku ať už jde o péči o vlasy, koupel, kosmetiku na obličej. Já jsem spíše koupelový typ a jejich koupelové bomby jsou podle mého úplně nejlepší. Přesto mám kolem sebe spoustu lidí, kteří si kupovali přípravky na obličej či vlasy a byli jen spokojení, takže si myslím, že i zbytek kosmetických produktů bude stejně dobrý.
Teď se konečně vrhnu na bomby, kterých jsem měla možnost vyzkoušet vícero a našla jsem si tam své oblíbence, do kterých bych šla absolutně znovu! :) Už teď mám chuť, napustit si vanu, provonět celý byt a lehnout si s knihou do pěnové vody.
Doufám, že článek Vám bude nápomocný při výběru koupelových bomb; jak je sám Lush nazývá. Pokud máte své typy, ráda si je přečtu. 

Také to berte jako typ ode mě pro rodinu nebo kamarádky, tímto se podle mě nedá nic zkazit :)
***


Co se týče vůní - pokud jsou hodně voňavé, okamžitě mi splynou, protože jsem přecitlivělá. Tudíž ztěžka dokážu balistiky popsat, protože výrobky Lush jsou hodně, hodně intenzivní. Pěny popisuje Lush jako relaxační a musím souhlasit. Nevím, jestli to je těmi vůněmi, které jsou intenzivní, ale naprosto pohltí vaší mysli a vy se na chvilku dokážete z reality dostat do jiného světa.
• Můj jeden z nejoblíbenějších je "Big Blue" - ne jen, že dokonale vypadá, ale ještě líp voní a ta voda? Připadala jsem si jako v Modré laguně. Byl to taky jediný balistik, ze kterého jsem cítila opravdu to, co v něm je, tudíž: levanduli, citron a mořskou sůl. V této bombě jsou také mořské řasy, takže když se balistik rozpustí, máte mořské řasy všude. Byla to jedna z nejvíce relaxačních koupelí a ta vůně byla dokonalá

• Další je "Comforter" a je to taková klasika, řekla bych. Nejde tedy o bombu, ale normální pěnu. Můžete si  jí rozlámat a použít na dvakrát, nebo třikrát. Voda je krásně růžová a měla by být cítit za černým rybízem, což já ale necítila. Kromě rybízu tam můžete cítit i růže.

• "Cinders" byl jeden z nejzvláštnějších. Ta vůně byla galaktická a Vánoční - také si myslím, že to bylo ve Vánoční kolekci, kterou jsem dostala. Neměla jsem chuť z té vany vylézt. Do balistiku byl také použit praskací prášek - takový ten, jako byl v těch sáčcích, u kterého jste měli lízátko ve tvaru nohy a v puse vám to praskalo. Já to milovala. Z balistiku jsem nejvíce cítila pomeranč, vedle něhož je také použita do Cinders skořice a jablečná šťáva.

• "So white" voněl jako kytka a taky jsem si tak připadala asi další dva dny, jelikož jsem tu silnou vůni ze sebe nedokázala smýt. Měla jsem provoněné i vlasy a tu vůni jsem cítila dokonce i ze svého pyžama :) Byl to pro mě jeden z nejsilnějších balistiků, do kterého bych šla klidně znovu. Obsahuje také kromě růží bergamotovou silici a pomeranč. Na povrchu je balistik kompletně bílý, jak je jasné z názvu, když se ale rozpouští, prostředek uvnitř je růžový.
• A na závěr mám další klasiku "Think Pink". Měla jsem tento balistik dvakrát nebo možná třikrát, tudíž si dobře vybavuji tu vůni, která mě doslova omámila. Vydržela jsem v té vaně asi dvacet minut, než jsem musela vylézt, protože to byla intenzivní vůně. Postupně jsem si na to musela zvykat, dokud jsem si nepřivykla :) Do balistiku byla použita levandule, pomeranč, vanilka a tonka.


Žádné komentáře:

Okomentovat