neděle 6. července 2014

Tumblr - inspirational quotes

Jsem naprostý závislák na tumblr! Přiznávám se a necítím se ani trošku špatně (i když občas ty výčitky mám :D). Mohla bych na něm strávit celé volné odpoledne reblogováním fotek, isnpirováním se a hledáním obrázků s různými spojitostmi :) Na čem naprosto ujíždím jsou však "inspirativní citáty", které tak strašně moc sedí :-o 
Přemýšlela jsem, jestli nějaké vybrat a zveřejnit je na mém blogu, ale protože jsem to dělala i na tom starém a vím, že to vás, čtenáře inspirovala, využiji toho i teď a tady :) 
Snad vás také budou inspirovat jako mě (mamko, tobě je můžu pak přeložit :P :D). 

PS: Odkaz na můj tumblr: Gegen die Welt



















1 komentář:

  1. S tumblr jsme na tom stejně a vůbec, ale vůbec se za to nestydím! Proč taky, když všechny ty dokonalé fotky a citáty mě inspirují a dělají můj den hezčím :) Stejně jako tento článek! :) ♥

    OdpovědětVymazat