středa 12. února 2014

Zpět do Vánočního období :))

Chtěla jsem slovy shrnout mou dovolenou doma, ale nějak to nejspíš nedokážu!
Při pohledu na fotky, kterými jsem se proklikávala, se mi do očí hnaly slzy a v hrudníku jsem měla nepříjemný tlak. Tak strašně mi chybí být s mojí potrhlou ségrou, kterou jsem učila zpívat anglicky texty 1D, dělání waflí, poslouchání 1D a koukání na videa. Ten pocit, že jsem s ní.
Tak strašně mi chybí máma - když přišla z práce a my si povídaly do půlnoci, ležely jsme v posteli a já byla tak strašně šťastná, že jsem vedle ní :(
Chybí mi Tinka - povídání od nevidím do nevidím a záchvaty smíchů, chození po kavárnách a ten pocit, že jsme malíčkové královny!
Chybí mi Leňour, se kterou jsem byla na nejlepším sushi, která mě opila vínem a ještě mi přilívala a která mi snad poprvé řekla, jak je ráda, že jsme se poznaly a že mě má ráda!
Doufám, že fotky stačí. Víc nejspíš nejsem schopná! :)



Nejlepší večeře na přivítanou ♥

Nejlepší sushi ♥




Mé dvě nejlepší ženy světa!




S Baruchou alá slečnou z ranče, která nosí v kozačkách zastrčený tepláky :D


Když se mě někdo snaží opít ;) 


Práce mé kreativní sége ♥



S tou nejlepší mámou na světě ♥


Nejdokonalejší večeře na Štědrý den


Domácí Piňa Colada od Lukáše ♥


Wafflujeme...


Bubbliteaujeme...



S chummy ♥



A znovu s chummy ♥

2 komentáře:

  1. Zase bude líp. Mimochodem, musím tě pochválit, hezky to tady prokouklo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, vzbudila jsi jimi vzpomínky na mé Vánoce :) Sájinko, ta rtěnka na fotce s mamkou ti neskutečně sluší ♥ Jste kočeny, obě! U nás máme taky bubble tea, jenom se to jmenuje jinak a udělala jsi mi na něj šílenou chuť! Miluji kuličky s příchutí liči :)

    OdpovědětVymazat