neděle 7. září 2014

Kabelkoholik . . . °-_-°

Asi jako každá žena (nebo většina z nich), nejraději nakupuji kabelky, boty a doplňky na krk. Ani nevím, kdy přesně jsem se tak změnila a začala milovat kabelky, ale nejspíš to přišlo s věkem :) Nyní mám pořádnou sbírku, které vysloveně zbožňuju a přestože je každý den nestřídám, mají vážené místo v mojí skříni. Kabelky nosím spíše podle nálady. Někdy mám chuť jen na malou kabelku, která je přesto dostatečně velká, další týden zase naopak nosím kabelku, které moje mamka říká "kufr". Mojí největší vášní jsou opravdu hodně, hodně, hodně velké kabelky, kde se ztratí jakýkoli nepořádek. I když potom nadávám, že nemůžu najít klíče, mobil, nebo kapesníčky. K ženským ale takové kabelky patří - vždyť ani chlapy v těch svých taškách které nosí nemají zrovna dvakrát pořádek ;)

Každopádně jsem se rozhodla, vyfotit kabelky, které nosím nejraději a na které nedám dopustit.

1. Kabelka je z H&M a díky Jennife bonusu jsem jí měla za opravdu minimální peníz a to 18,90€. Dlouho jsem o té kabelce přemýšlela. Několikrát jsem si jí téměř koupila, než jsem to nechala být a rozhodla se, že jí nekoupím. Takhle to šlo téměř celý den, než jsem si jí přeci jen koupila. Ještě nikdy jsem si kabelku v H&M nekoupila a byla jsem zvědavá. Souhlasím s ostatními bloggerkami, že je pevná, kvalitně provedená a já jsem zvědavá, jak projde mou zkouškou zátěže, jelikož jsem jí ještě ani jednou nevytáhla ven. Jenže jsem do ní zamilovaná. Je bytelná, obrovská, nádherně voní a já se těším, až jí protáhnu.



2. Mám ráda kabelky z Primarku, protože jsou za úžasné peníze a celkem vydrží. Po každodenním nošení se samozřejmě tak nějak opotřebují, ale to asi každá kabelka. Tuhle jsem si pořídila v červenci. Měla jsem podobnou, kterou jsem si bohužel na koncertě v Londýně zničila a potřebovala jsem nějakou malou obyčejnou, kam se vejde plenka, kapesníky, peněženka a klíče a našla jsem tuhle; tuším za 8€. Nosím jí nejčastěji a je perfektní.


3. Další od Atmosphery - jedna z nejbytelnějších, které jsem kdy měla. Je velká, takže se tam vejde (kromě mého laptopu) tolik věcí, že nikdo nemůže chápat. Také jí celkem proháním, ale jediné co mi vadí je, že popruh přes rameno je kluzký, takže jí musím buď nosit v ruce a nebo se vážně vztekat, že mi klouže z ramene. Tuhle jsem sehnala v Primarku ve výprodeji za 5€ a je to jediná krémová velká kabelka, kterou mám. Vadí mi, že jsou kabelky v téhle barve hned špinavé a přitom jsou podle mého názoru nejhezčí. Ale asi i z toho důvodu byla za 5€, protože černá v téhle barvě byla za 15€.


4. Jedna z nejvíc vysněných kabelek všech dob. Je ve tvaru aktovky a leč jsem zvažovala, že si koupím velkou, kdo by si nekoupil tuhle maličkou "party kabelku" za 2€? Mám ráda, když vychytám slevy a občas jsem v tomhle dobrá. Každopádně je docela pevná, vejde se mi tam malá penězenka, mobil i klíče, což je pro mě nejpodstatnější a já jsem natěšená, až jí vytáhnu a někam s ní půjdu. Po dlouhé době je to také kabelka se střibřitými detaily :) Btw - taky se vám líbí tahle vracející se móda? Mě šíleně. Jsem protiklad mojí ségry :))



5. A na závěr nejnovější přírustek v mém kabelkovém království je také z Primarku. Neříkala bych, že je to kabelka, spíše taška. Spadá do těch víkendových tašek, kdy můžete ke kamarádce vzít jen tohle a nacpat do toho vše. Zamilovala jsem se do ní na první pohled a doufala jsem, že po téměř měsíci, co jsem jí tam viděla bude stále v obchodě. Naštěstí byla. Stála 15€ a ani trošku investice nelituji.




Doufám, že se vám můj kabelkový článek líbil a brzy se můžete těšit na nový; s podobným tématem! :)) 

5 komentářů:

  1. To jako vážně? Ta šedá kabelka z H&M? Ta krémová za 5!!!! euro z Primarku? Dovol mi tě vykrást :D Tyhle dvě se mi líbí nejvíce! Ale i ostatní jsou nádherné. Taky jsem kabelkoholik, mám jich něco přes dvacet kousků, malých i velkých a upřímně? Nepřijde mi to moc a pokukuji po dalších :D ale vždycky, když někdo přijde ke mě do pokoje, tak si myslí opak. Skvělý článek a těším na další podobného rázu!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, jsem ráda, že se ti líbí ♥ Já tu mám také strašně moc kabelek a to mám ještě nějaké doma. Takže to někomu může připadat jako strašně moc, přitom já mám pocit, že jich je málo a mám vyhlídnuté ještě další! ♥
      Opravdu byla za 5€. Teď je taky jedna modro-černá za 5. Strašně velká a krásná, ale mě by se k ničemu nehodila. Mám koupit a přivést ti jí? :D :D :D
      Jsem moc ráda, že se Ti článek líbil, Baru ♥

      Vymazat
  2. Teda! Ten název článku k tomuto úplně sedí. Moc pěkné úlovky. Já mám momentálně období, kdy spíš nosím batůžky, ale pár kabelek už mám taky vyhlédnutých. :)

    OdpovědětVymazat
  3. a vsetky ich mas fakt nadherne!

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. ta první z H&M je opravdu úchvatná!:) já osobně kabelky ráda nenakupuji, ale v poslední době si na nějakou dělám zálusk, ale musí být univerzální, jelikož mi bude muset zase nějakou tu dobu sloužit:D

    OdpovědětVymazat